Kolejny utwór z nowego albumu The National „Sea of Love”

W czwartek The National wystąpili w programie „Late Night with Jimmy Fallon”, gdzie po raz pierwszy zaprezentowali szerszej publiczności utwór „Sea of Love”:

Zaprezentowali, a ja znowu musiałam zmienić faworyta jak chodzi o mój ulubiony utwór z nowego albumy, który przecież jeszcze nawet nie został wydany (jeszcze niecały miesiąc!). Swoją drogę utwór „Sea of Love” trochę mnie uspokoił, bo już myślałam, że panowie już zupełnie odeszli od mocniejszych (genialnych) brzmień w jakie obfitowały ich początkowe wydawnictwa… M.

Late Night with Jimmy Fallon: The National: Sea of Love.

c8192f2c

Skomentuj

