The National dla filmu

Cześć, właśnie dostałam informację, więc się od razu dzielę – The National oficjalnie puścili w obieg utwór zatytułowany „Think You Can Wait”. Jak podaje Matt Berninger, utwór został zainspirowany i napisany po obejrzeniu przez zespół nowego filmu w reżyserii Tom’a McCarthy’ego „Win Win„. Fabuła filmu obraca się w bardzo bliskiej większości tematyce, czyli jak trudno jest zwyczajnemu człowiekowi być zwyczajnie dobrym. Nie mnie oceniać film, zwłaszcza że na razie widziałam tylko trailer (aczkolwiek z przyjemnością poświęciłabym mu wieczór), a poza tym nie od tego tutaj jestem. Jestem tutaj, żeby się uzewnętrznić na inny temat i skomentować samą piosenkę – i może nie należy ona do spektakularnych na tle innych dokonań National’i, ale na pewno mało kto tak pięknie potrafi zilustrować codzienną melancholię i wątpliwości, zaprawiając to odrobiną nadziei. OK, rozmarzyłam się trochę, ale Oni zawsze tak na mnie działają. M.

Panie i panowie: „Think You Can Wait” by The National:

Skomentuj

