The National – HIGH VIOLET!!!

Mój ukochany zespół (ex aequo z Modest Mouse)THE NATIONAL, już 11 maja wydaje nowy (piąty!) album „High Violet”. Recenzji z tego albumu raczej nie będę pisała, jako że (absolutnie stronnicza) już teraz wiem, że będę go kochać bezwarunkowo. Zwłaszcza, że przedsmak już mam, tzn. 10 marca br. zespół udostępnił do darmowego ściągnięcia pierwszy singiel: Bloodbuzz Ohio, i jest on absolutną esencją The-National-ności (czyli wszystkim co rusza mi trzewia w najprzyjemniejszy sposób). Dodatkowo cały album już od kilku dni można za darmo posłuchać na stronie The New York Times‚a!

Przyznam się szczerze, że jeszcze „High Violet” nie przesłuchałam (sic!). Uważam, że do świętości należy podchodzić z odpowiednim nabożeństwem, w intymności pewnej, jak do kochanka lub lepiej wręcz. Za pierwszym słuchaniem chcę być wypoczęta, skupiona i całkowicie sama, aby odpowiednio docenić i nie zbeszcześcić. A takiego momentu w mym zabieganym grafiku jeszcze ostatnio nie miałam. Tak, tak mam pierdla. Obyśmy wszyscy takiego mieli, jak chodzi o dobrą muzykę. Myślę, że świat byłby wtedy ciut lepszy. M.

Skomentuj

