„TSA, Coma oraz Lao Che w Jarocinie!”, w: newsletter Agencja Go Ahead, 15 marca 2010 21:51

zacznę od cytatu. „Coma to bez wątpienie (sic!) jeden z najważniejszych polskich zespołów rockowych XXI wieku!”. hm, czy może być gorzej? Michale Wiraszko wróć?!

zakończę cytatem. „Aktualnie zespół pracuje nad kolejną płytą. 22 marca ukaże się album „Live” będący zapisem ubiegłorocznego koncertu w Arenie Ursynów.” może ja się nie znam. pewnie się nie znam. jednak zastanawia mnie, jak długo można „pracować” nad wydaniem krążka koncertowego? czyżby dźwiękowcy mieli ręce pełne roboty?…

1. Jarocin nie powala w tym roku
2. dobrze, że Massive Attack wystąpią na Openerze
3. moje życie festiwalowe i tak najpełniej rozwinie się na OFFie w… Katowicach 🙂

3 comments on “„TSA, Coma oraz Lao Che w Jarocinie!”, w: newsletter Agencja Go Ahead, 15 marca 2010 21:51

  1. magda pisze:

    mój Ty mały alternatywny snobie, oczywiście, że nie znasz się na muzyce! Coma to apostołowie XXI wieku!

    • bohemola pisze:

      za komplement dziękuję. za komentarz bardziej dziękuję. to jak, obstawiasz pierwsze rzędy na Comie?

  2. magda pisze:

    ja i moja Comasekta rezerwujemy cały sektor. a na razie spadaaam ;P

Skomentuj

