Let Down – Radiohead


przypomina mi świetny koncert na Cytadeli w sierpniu ubiegłego roku. nie zagrali jej i może między innymi dlatego często do niej wracam. (mam bootlega. postaram się go jakoś załączyć. proszę mnie trzymać za słowo.) to jedna z ulubionych piosenek mojej Siostry. i moich ulubionych piosenek bandu należącego do ścisłej czołówki moich naj- bandów. lubię ją bo posiada melodię która się perli. „don’t get sentimental”. to chyba dobre określenie na rozedrganie gitar i prześwietne akcenty rytmiczne kładzione przez Phila. Thom jak zawsze rozbija myśli wysokimi dźwiękami czyli… Radioheadowe harmonijne katharsis. to piękna i prosta piosenka która snuje się we mnie długo. coś radosnego miesza się w niej z czymś zawodzącym jakby żałosnym (żal).

One comment on “Let Down – Radiohead

  1. ala pisze:

    oj cytedala.. łza w oku się kręci smęci

Skomentuj

