Tytułem prywatnego wstępu

Postanowiłam nie zamieszczać tu „najnowszych nowości”, gdyż jako osoba która poszukiwania muzyczne uprawia dla własnej przyjemności, w wolnym czasie (mocno oczywiście ograniczonym) nie jestem w stanie za wszelkimi „niusami” nadążyć. I choć niektórzy narzekają na współczesny zalew informacji ja uważam, że serce rośnie gdy widzi tak niesamowitą aktywność na rynku muzycznym, międzynarodowym i polskim. Zajmę się więc, na poniższym blogu bardzo subiektywnym przybliżaniem muzyki, którą uważam za dobrą, a: 1) mało popularną, 2) muzyką zapomnianą i 3) muzyką prawie nie odkrytą. Tyle tytułem wstępu. Do roboty.

(aha, w ramach mojego wolontariatu na rzecz szerzenia świadomości muzycznej w ogóle, oferuję swoją pomoc w tłumaczeniu z angielskiego informacji o artystach, a nawet tekstów piosenek). Magda.

Skomentuj

